Underbara väder

Strålande sol och över 20 grader här idag. Nu är det sommar på riktigt! Det enda som fattas nu är semesterledigt, men jobb i några veckor till sen har jag en hel månad ledigt. Underbart!


Fick träffat min fina B igår, som tur var! Vi myste till det i parken med varsin glass och massa tjat i solen innan det var dags för henne att hoppa på bussen hemåt. Det blev ingen långvarig stund men bättre än inget alls, då bägge har mycket att stå i så är vi glada för den lilla stunden vi faktiskt kan. Man får passa på helt enkelt! Efteråt spenderade jag resten av kvällen hemma, försöker kurera min dumma förkylning som inte vill försvinna. Apoteket nästa!




detta var ett par år sedan. minnen minnen!


Kommentarer
malin

söt blogg :)

2010-07-01 @ 16:28:56
URL: http://nystromalin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Här skriver du ned din kommentar:


RSS 2.0