Myskväll












OM jag har städat idag på jobbet! Blev rent och snyggt överallt, får dock se hur länge det får se ut så. Eftersom det var sista arbetsdagen innan semestern som börjar på Måndag bestämde vi oss för att göra dagen lite extra speciell! På morgonen var det färdigjorda baugetter, pannbiff och ägg.  Gott!  Senare på unchen åkte jag iväg och  hämta landgångar. Det är otroligt gott och speciellt dessa som finns i stan. Till efterätt blev kladdkaka m grädde, hallon/persikor/mango bitar.

En helt enkel lyckad dag!








Kommentarer
Mia

Vilka fina husdjur du har :) Djur förgyller verkligen ens vardag till max. Jag skulle inte klara mig en dag utan mina två katter Felix och Tuss.

2009-07-15 @ 21:21:32
URL: http://littlepaloma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Här skriver du ned din kommentar:


RSS 2.0