Äventyr

...har jag och bebis varit på idag! Mötte upp en del av min familj i Uddevalla och gick till Emaus Lantgård, små barnen tyckte det var kul! Dock kunde jag inte stanna så länge pga en gris som knata runt lös o var lite småsur. Gick runt bland alla familjer som satt och fikade, trampade på filtar o nafsa efter folk :S 

Blev ett stopp på Restad Gård också när vi kom hem, ett perfekt ställe när man vill rensa tankarna ibland. Gick en liten promenad runt området, försökte spana om svärmor/farmor var ute men icke! Fick se bilen o mms iväg en bild till henne med bilen på, "Jag vet vart du jobbar nu!", fick tillbaka senare "Fan också!" Haha, hon kan inte dölja något för mig och bebis :)











Kommentarer
M o l l y m u s

Hoppas du haft en jättebra dag hittils!

Och ha en fortsatt bra dag/kväll! :)

Kramar

2009-08-05 @ 16:38:25
URL: http://mollymus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Här skriver du ned din kommentar:


RSS 2.0