Familj

Åh vad underbart det var att se barnen och syster igen! Anton, den minsta, guud vad han hade växt! Lärt sig krypa, säga usch och där. Helt underbart att se och höra! Alice hade växt mycket hon med, pratar otroligt bra för sin ålder. Min lilla gullunge! Vi tog en fika tillsammans hemma hos mig och när det var dags för dom andra att åka hem valde jag att åka med till stan, så vi stannade på Netto för att kika en sak.

Alice gick därifrån som världens lyckligaste tjej tror jag, hittade en massa saker till henne. Som tröst för att hon haft så ont i magen i några dagar fick vi köpt Hello Kitty saker. OM hon älskar det, men enligt henne heter det inte Hello Kitty utan Emmas Saga. Ända sen jag fick hem min vita katt vid namn Saga har Alice alltid haft ett gott öga till henne. Därav när hon fick se det här så blev namnet Emmas Saga, så hon har massa olika saker med min pisse på. Sötungen! :)
















Kommentarer
mia

vad du är duktig på att ta kort. det var jätteroligt att äntligen komma och hälsa på dig, som sagt det var ett tag sen sist. kram mia

2009-08-02 @ 21:53:19



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Här skriver du ned din kommentar:


RSS 2.0