Andra dagen på semestern.

Och OM jag njuter! Det är helt underbart att veta att man har 4 veckors ledighet framför sig. Har inget speciellt planerat förutom att jag och min sambo ska bo i mina föräldrars hus i Uddevalla några dagar. Nästa vecka börjar N skolan igen så jag har 3 veckor själv, men då ska jag umgås flitigt med lillasyster!

Igår var en ganska lugn dag, det regnade och hade sig så vi bestämde oss för att åka ut till köpcentret och strosa lite. Kom hem med en epilator och skull candy hörlurar. Grymt nöjd med hörlurarna, ljudet var super! Epilatorn funkade helt okej också, det första gjorde det ont men sen avtog det.

Idag är det bättre väder ute så vi hade tänkt åka till Saab museet samt Innovatum. Vi hamnade först på Överby, åt lite och sen fick jag handlat en tröja och mascara. Längre än så kom vi inte, hände en lite olycka så vi var tvugna att åka hem igen.








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Här skriver du ned din kommentar:


RSS 2.0