Nya utmaningar


Då var det måndag igen och en helt ny vecka med nya utmaningar väntar. Idag har jag bara planerat att träffa min fina B, förhoppningsvis blir det av! Annars ska jag hem och slänga mig på soffan resten av kvällen och inte göra en sak. Från att jag gick upp igår morse till sent på eftermiddagen städades det i hela lägenheten hemma o sen på kvällen var det kalas. Så jag förtjänar soffan idag känner jag! :)


Redan i fredags började min helg, med självklart firande av Midsommar. Jag tog med min egna lilla familj ut till mina föräldrars hus på landet där alla samlades för en liten traditionell lunch och brännboll. Senare på kvällen tog vi fram grillen och gjorde iordning ännu mera mat, plus efterrätt, igen. Om man var mätt när man åkte hem sen senare, haha jösses! En fantastiskt mysig dag blev det i alla fall! Hunden var mer än nöjd han också, ligga ute i solen hela dagen och springa runt lös på landet. Då är han som lyckligast!


Kommentarer
tobbs

följa varandra via bloglovin? :) hehe ah den är fin :D

2010-06-28 @ 20:38:49
URL: http://tobbs.se
rebecka

du skulle nog gilla bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på blogawards i höstas, om du inte redan läser den. typ din stil :)

2010-06-28 @ 23:05:55



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Här skriver du ned din kommentar:


RSS 2.0