090905 - Då kör vi

 

För en tid sen tillbaka valde jag att ta en paus ifrån bloggandet, även mycket annat runt omkring Internet. Jag började mer eller mindre tröttna på allt, jag själv kom in i en period där jag inte mådde så bra och valde att avstå från många saker. Vilket jag är glad över idag. Jag mår hur bra som helst, det var riktigt länge sedan jag kände mig såhär. Nu är det en ny start för mig och min familj. Vi är på rätt spår och jag kan inte vara  l y c k l i g a r e !

 

Ny design har tillkommit som ni gamla läsare kanske märker av, även en del nya kategorier är införda. Jag hoppas ni gillar det som kommer skrivas här, är det något ni undrar över är det bara att höra av sig kommentarsfältet eller skicka iväg ett mail, [email protected]

 

 

Och ett jätte tack till Beatrice som ordnat med designen!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Susanne

Jätte fin design :)

2009-09-05 @ 20:35:43
URL: http://ziziblogg.blogspot.com
Anna

Riktigt snygg design!



Och vad härligt nöjd hunden ser ut på bilden! :)

2009-09-09 @ 07:38:41
URL: http://stockholmskakan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Här skriver du ned din kommentar:


RSS 2.0